گوناگون

شانس برنده شدن در قرعه‌کشی ایران‌خودرو چقدر است؟

یازدهمین دوره قرعه‌کشی محصولات ایران‌خودرو در آذر ماه ۱۴۰۴ بار دیگر توجه میلیون‌ها متقاضی را به خود جلب کرد. آمار رسمی نشان می‌دهد رقابت در برخی گروه‌ها به‌شدت فشرده بوده و در مقابل، برخی طرح‌ها شانس به‌مراتب بالاتری برای دریافت خودرو داشته‌اند؛ موضوعی که بررسی جزئیات آن می‌تواند تصویر دقیق‌تری از وضعیت عرضه و تقاضا در این دوره از قرعه‌کشی‌ها ارائه دهد.

شرکت ایران خودرو مراسم قرعه‌کشی یازدهمین دوره قرعه‌کشی محصولات خود را ویژه آذر ماه ۱۴۰۴ برگزار کرد؛ از هر ۳۳۱ نفر یک برنده. به گزارش آخرین خودرو، در دوره یازدهم قرعه‌کشی ایران خودرو ۱۲ محصول مونتاژی و داخلی این شرکت به صورت قرعه‌کشی در شرایط پیش فروش و فروش فوری عرضه می‌شدند.

متقاضیان عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده حداکثر در این دوره مجاز به انتخاب یک خودرو بودند. در دوره یازدهم قرعه کشی محصولات ایران خودرو در تمامی گروه‌های متقاضیان به تعداد ۱۰,۴۵۰,۰۰۰ نفر اقدام به ثبت نام یک خودرو کرده بودند.

تعداد متقاضیان؛ یازدهمین دوره قرعه‌کشی ایران خودرو

کل متقاضیان ۱۰,۴۵۰,۰۴۶ نفر
متقاضیان طرح عادی ۹,۶۱۰,۶۵۵ نفر
متقاضیان طرح جوانی ۷۲۱,۰۲۵ نفر
متقاضیان طرح فرسوده ۱۱۸,۳۶۶ نفر
تعداد عرضه خودرو ۳۱,۶۱۰ دستگاه
شانس برنده شدن کلی از هر ۳۳۱ نفر یک نفر برنده

عرضه گروه‌ها

ظرفیت مادران ۵۰ درصد
ظرفیت عادی ۳۰ درصد
ظرفیت جایگزینی خودروهای فرسوده ۲۰ درصد

شانس برنده شدن هر گروه

متقاضیان عادی

متقاضیان عادی با بیشترین تعداد شرکت‌کننده و اختصاص ۳۰ درصد ظرفیت عرضه کمترین شانس برنده شدن خودرو را داشتند و به نوعی شانس برنده شدن در این طرح به سمت صفر متمایل بود.

نام گروه متقاضی تعداد عرضه شانس برنده شدن تجمیعی از هر X نفر ۱ نفر برنده
عادی ۹,۶۱۰,۶۵۵ نفر ۹,۴۸۳ دستگاه ۰,۰۹۸۷ از هر ۱۰۱۴ نفر ۱ نفر برنده

متقاضیان جوانی جمعیت

نام گروه متقاضی تعداد عرضه شانس برنده شدن تجمیعی از هر X نفر ۱ نفر برنده
مادران ۷۲۱,۰۲۵ نفر ۱۵,۸۰۵ دستگاه ۲.۱۹۲ از هر ۴۶ نفر ۱ نفر برنده

متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده

نام گروه متقاضی تعداد عرضه شانس برنده شدن تجمیعی از هر X نفر ۱ نفر برنده
فرسوده ۱۱۸,۳۶۶ نفر ۶۳۲۲ دستگاه ۵.۳۴ از هر ۱۹ نفر ۱ نفر برنده

گردآوری: کولاک
شما چه نظری دارید؟ دیدگاه خود را در سایت کولاک بنویسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا